Zompvaart
Op woensdag 20 mei 2026 gingen we met een groep KBO-leden naar de werf. We maakten een mooie tocht over het water met de Enterse zomp. De verhalen die we tijdens deze vaart hoorden van de schipper, waren boeiend. Onderweg zagen we een toom ganzen. Af en toe moest de paraplu op, maar dat mocht de pret niet drukken.
Interessant was het bezoek aan Ontdek & Doe. Middels filmpjes kregen we een indruk hoe het vroeger moet zijn geweest.
Na dit alles was er nog tijd om gezellig wat na te praten in de ruimte naast de werf.














